Відповіді на ваші запитання

  • Як замовити товар?
    Для оформлення замовлення Вам необхідно натиснути кнопку «ЗАМОВИТИ». Відкриється вікно кошика, в якому необхідно вказати Ваше ім'я та номер телефону, а також вибрати спосіб оплати.

    Після того, як Ви введете свої дані та надішліть їх, з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення.
  • Чи є гарантія на товар?
    Асортименти нашого магазину має стандартну гарантію 14 днів.

    Ми дотримуємося Закону про захист прав споживачів. В рамках якого ви маєте право обміняти товар належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
  • Чи є Повернення / Обмін?
    Так.Товар замінюється у разі непрацездатності або за наявності браку.
    Повернення товару також можливе за умови, що Вами буде заповнено "Бланк повернення товару".
  • Якими поштовими службами доставляєте посилки?
    Ми працюємо з Укр поштою та Новою поштою. Тому Ви самі зможете вибрати зручний для Вас спосіб доставки!
  • Як сплатити товар? Чи можна при отриманні?
    У нашому магазині є 2 варіанти оплати:
    Оплата при отриманні на пошті. У такому способі пошта стягується додаткову комісію. Оплата на картку банку або розрахунковий рахунок - після оформлення замовлення наш менеджер надішле Вам СМС з нашими реквізитами. На 30 грн дешевше, ніж післяплата.
  • Чи отримаю я товарний чек?
    Так, ви отримаєте чек при покупці будь-якого товару. Після оплати товару на пошті, ви отримує електронний чек (смс на телефон) протягом 2-3 днів після оплати!